torsdag den 8. november 2012

Fotos på iPhone

Er lidt en fan af at tage billeder - før med spejlrefleks, men faktisk synes jeg, at de billeder jeg tager med min iPhone 4s er utroligt gode - og taget i situationen. Jeg skal ikke har rigget alt muligt til, før jeg kan fotografere et godt billede, fordi jeg har min telefon ved hånden.

Jeg elsker jo så at tage billeder - men elsker måske endnu mere at lege med billederne i fotoprogrammerne til iPhone. Jeg har haft mange forskellige, men bruger mest Instagram, Instaframe, Fotorus og Picfx. Det er programmer/apps der kan det jeg gerne vil. Den kan selvfølgelig skalere billederne, men også lave collager (Fotorus), dele med andre (Instagram) og lave forskellige filtre, lys og rammer (alle fire).






I dag var Alfred igen offer for kameraet, og jeg fik nogle skønne billeder af ham.









 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar