mandag den 5. november 2012

Covers og andre indkøb

På tur i Søstrene Grene igen. Manglede perler til mine juleophæng. Og så fandt jeg iPhone covers i silikone til 4.70 kr. De er perfekte  med huller til alle knapper, sidder super godt, og så er de nemme at få af!

Måtte købe to.

Fandt også lige nogle andre småting, som jeg da lige stod og manglede. Skeer til næste kreative projekt, små poser til gaver og cellofanposer til flere gaver - og så lige nogle silkepapir til at pakke ind i. Smart - og billigt!






2 kommentarer:

  1. Ja du er sørme kreativ..... ;) måtte også lige forbi søstrene en tur :)
    Jeg var knap så kreativ.....kun til at bruge penge på ting jeg i hvertfald ikke kan leve uden:) bla. Cover ti I-phone. Og meget mere!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Armen til de priser, så syntes jeg godt man må shoppe lidt. Syntes også deres udvalg er blevet rigtigt godt - især hvis man tænker 15 år tilbage, hvor du købte din lille læserpung til kort og nøgler i en Søstrene, dengang var der ikke det lækre udvalg synes jeg ikke. :)

      Slet