søndag den 21. oktober 2012

Mad, kager og søde sager

Det er vist ingen hemmelighed at de voksne i Familien Gaarde-Larsen har en last der hedder mad! Vi elsker simpelthen at lave mad, og forberede mad, at kigge i vores mange opskriftbøger, og ikke mindst at spise mad. Herhjemme er det Kasper der står for de lange forberedelser til en god fond, suppe eller en lækker steg på grillen. Kasper er den eksperimenterende i køkkenet. Jeg er kagernes ven. Jeg elsker at lave desserter, bage brød og lave fine kager. Jeg holder mig til opskrifterne af frygt for at den potientelle lækre kage ikke kan nydes bagefter.

Her er bryllupskagen jeg lavede for to uger siden til Jeanette fra min mødregruppe. Tre etager, hvid chokoladeganache med lime, hindbærmousse, mandelbund, lyse bunder, overtrukket med IMBC og fondant. Pyntet med små kirsebærblomster homemade. Tak til Himmelske Kager Blogspot for opskrifter.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar